Happy New Year 2011

Seumur hidup aku ini yang pertama, aku sambut new year dengan member rumah...aaaaa...uuu....hehehehe..boleh nyanyi la pulak..kalau nak tau la, nie la kali pertama aku sambut new year dengan member dan sambut kat luar..selalunya aku tengok kat tv je..tapi malam semalam aku berpeluang gak pegi sambut kat dataran merdeka jew..hehehe..apa-apa pun memang GEMPAK weh!!! Artis yang wat persembahan kat sana, Amy Search, M.Nasir, Ramlah Ram, Pop Shuvit, Mizz Nina, ramai lagi la beb..hehehe..Yang x bestnya, aku datang lewat..tengok kat depan tu dah penuh da..ingat nak duduk depan..huhuhu..apa-apa pun aku puas hati la dengan persembahan dieorang tu..yang paling gempak abg Amy wat persembahan..berapi siot..hehehe..(^_^) Pastu bunga api tadi boleh tahan la, lama gak, dalam 15 minit macam tu..naik terseliuh tengkok aku dibuatnya..hahaha...apa-apa pun(berapa banyak da apa-apa pun..hehehe...) aku enjoy!!!! (^_^) 



 Bangunan Sultan Abdul Samad penuh dengan warna-warni..Dalam 2-3 minit sekali dia tukar warna..huyoo..(^_^)


 Nie tempat mula-mula aku bertapak..hehehe..jauh weh!!! 


 Lepas tu aku dapat la gerak kedepan sikit..nie pun lagi sejam nak habis..nasib la Amy search x perform awal-awal..huhuhuu..(@_@)


 Tengok, sampai adik nie pun tertido..sebab ayah dia nie peminat no.1 Amy..tu yang sanggup tunggu tu..hehehe...(^_^)


Mak Ai!! gila kentang!!! banyak betul sampah..tapi tak sampai 15 minit DBKL dpt clear semua sampah nie..HEBAT!!! (^_^)


 Sempat gak berposing dengan sampah sarap yang ada kat bawah tu..hahahaha!!! (>_<)


Alahai...muka tak berapa clear da..lampu stage terang sangat, lagi pun tak sesuai gak aku amik gambar kat sini..huhuhuhu..(@_@)

hmm..akhirnya berpeluang gak aku dapat sambut new year kat dataran merdeka nie..hehehe..satu pengalaman yang boleh dikatakan seronok la gak sebab first time katakan..hehehe..enjoy, enjoy gak!! tapi lepas nie aku kena tumpu pada final exam pulak..huhuhuhu...minggu depan dah nak mula..I hope, I can do it!! (^_^) For KLMU Physiotherapy student, I wish good luck for our Final Exam..GO! GO! GO! GO! GO!!! (^_^)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MuCHi